Według niemieckiego serwisu Auto motor und sport spółkami Volvo i Land Rover należącymi do dywizji Premium Automotive Group koncernu Ford interesuje się kanadyjska spółka Magna International. Firma już wcześniej bezskutecznie ubiegała się o kupno amerykańskiej spółki Chrysler. Magna rzekomo myśli o tym, że niewykorzystane zdolności produkcyjne obu spółek wykorzystałaby do produkcji samochodów innych marek.

Ford w międzyczasie przygotowuje się na możliwość, że w jego portfelu marek pozostanie Jaguar. Według szefa koncernu Alana Mullaly’ego sytuacja na razie wygląda tak, że firma w najbliższym czasie nie będzie w stanie uzgodnić z zainteresowanymi godziwej ceny sprzedaży. Mullaly uważa, że po sprzedaży Volvo i Land Rovera spółka Jaguar mogłaby zwiększyć swoją wartość poprzez produkcję samochodów klasy SUV, podobnie jak udało się to firmie Porsche z modelem Cayenne. Ford rozważa także możliwość, że pod marką Jaguar powstanie samochód, który w hierarchii modelowej stanąłby powyżej flagowego XJ. Rzecznik dywizji PAG odmówił komentarza w tej sprawie, powiedział tylko, że spółka będzie analizować sytuację ekonomiczną firm Jaguar i Land Rover we współpracy z firmami konsultingowymi.