Nieoczekiwanie szybko zakończyły się rozmowy dotyczące zakupu marki Aston Martin. Francuskie konsorcjum LVMH – Moet Hennessy Louis Vuitton, które specjalizuje się w produkcji luksusowych towarów, z najdroższymi szampanami i winami włącznie, stało się nowym właścicielem praw do produkcji luksusowych samochodów.

Marka ze znanym logo LV nie jest więc debiutantem. Aktywnie uczestniczy w historycznych rajdach i imprezach motoryzacyjnych, których jest sponsorem.

Nadal, mimo przejęcia przez Francuzów kontroli nad Astron Martinem, Ford będzie posiadał 15 proc. udziałów i z całą pewnością będzie uczestniczył aktywanie w modernizacji samochodów. Jak wiadomo Ford ma aktualnie problemy finansowe i każdy zastrzyk gotówki jest mu potrzebny do przetrwania. Aston Martin nawet po zmianie właściciela nie stanowi dla Forda konkurencji.

Jedynym pytaniem pozostanie utrzymanie nazwy. Czy pojawią się w niej francuskie elementy? Być może będzie to: Aston Martin Moet Hennessy Louis Vuitton? Nie chciałbym wtedy pracować na recepcji...bo nazwa byłaby naprawdę zbyt długa do wymówienia. Poczekamy, zobaczymy.