Maxus w Polsce będzie oferowany jako samochody typu furgon oraz podwozia po zabudowę. Furgony dostępne będą w szerokiej gamie wersji. Dopuszczalna masa całkowita Maxusów zawiera się w przedziale 2,8; 3,2 oraz do 3,5 tony. Również moc 2,5 litrowego, wysokoprężnego silnika jest zróżnicowana w zależności od wersji i wynosi odpowiednio 95, 120 bądź 135 KM. Będzie on musiał sobie poradzić a wieloma wariantami rozstawu osi. Łącznie dostępnych będzie 30 różnych wersji tego samochodu.

Jeśli chodzi o podwozia pod zabudowę, to tutaj rzecz się ma podobnie jeśli chodzi o DMC tych samochodów oraz silnik. Dostępne będą tylko dwie wersje rozstawu osi: SWB - wynoszącą 4 852 mm, oraz dłuższą LWB - wynoszącą odpowiednio 5 602 mm. W tym przypadku będzie możliwość skonfigurowania 9 różnych wersji.

Samochody mają dosyć bogate wyposażenie standardowe. Zawiera ono takie elementy jak ABS + EBD, wspomaganie kierownicy, poduszkę powietrzną kierowcy, elektryczne szyby, elektrycznie regulowane oraz podgrzewane boczne lusterka, centralny zamek oraz radio z CD. W wyposażeniu opcjonalnym dostępna jest m.in. poduszka powietrzna dla pasażera, manualna klimatyzacja oraz alufelgi.

Importer chce skusić potencjalnych klientów niskimi cenami produktu, które zawierają się w przedziałach od 59 694 do 68 541 netto dla furgonu oraz 58 578 do 64 385 dla podwozi pod zabudowę. Samochody sprzedawane będą  poprzez sieć istniejących już dealerów marki Lublin, dealerów Seata (ponieważ marka Maxus jest częścią Iberia Motor Capital Group) oraz poprzez innych dealerów niekonkurencyjnych marek. Na rok 2009 zakładana jest sprzedaż w wysokości 400 szt.