W tym roku Kapituła konkursu przyznała ten zaszczytny tytuł: Bogusławowi Rowinskiemu i Tadeuszowi Wajdemajerowi, właścicielom dealerstwa Audi i VW Rowinski-Wajdemajer Sp. z o.o. w Warszawie i w Piasecznie, za konsekwentną i niezwykle sprawną budowę pozycji firmy na rynku warszawskim oraz stosowanie nowatorskich i skutecznych technik marketingu sprzedaży aut luksusowych. Nominowani do tytułu zostali: Piotr Mrugalski z Bemo Motors i Ryszard Karlik z Firmy Karlik.

Na Gali uhonorowano także najlepsze obiekty dealersko-serwisowe w Polsce, wyłonione podczas konkursu „Auto Serwis”, wybudowane w 2006 r. Zdobywcą tytułu został salon firmy Carolina Car Company w Warszawie (dealer Toyoty) - za wysoką funkcjonalność obiektu z dużą dbałością o jakość obsługi klienta, standard pracy obsługi salonu i serwisu. Wykonanie obiektu zgodnie ze standardami marki i jednoczesne wprowadzenie autorskich rozwiązań, które zindywidualizowały stacje, a także zburzyły monotonię spotykaną w podobnych obiektach. Stacje nominowane do tytułu to: Auto – Breczko (BMW, Jeep, Chrysler, Dodge) z Białegostoku i Pol-Motors (Ford) z Wrocławia.

Podczas wieczorowej Gali ogłoszona została lista „Top 50”- lista pięćdziesięciu największych firm dealerskich pod względem wielkości sprzedaży aut na polskim rynku. Lista „Top 50” pokazała, że Polska jest zaraz po Wielkiej Brytanii, najbardziej skonsolidowanym rynkiem sprzedaży aut w Europie. 50 największych w Polsce firm dealerskich ma łączny udział w rynku na poziomie 31,22%. Taki wynik przerósł najśmielsze oczekiwana analityków rynku. Pierwsza pięćdziesiątka największych graczy sprzedała łącznie 101 136 szt. aut, podczas gdy cały rynek sprzedaży wyniósł 323 968 szt.Dane dotyczą sprzedaży aut osobowych i dostawczych do 3,5t w okresie 12 miesięcy, od 1 września 2006 r. do 31 sierpnia 2007 r.