- Od początku roku prowadzimy rozmowy z potencjalnymi partnerami naszego projektu. Zainteresowanie jest ogromne. Podsumowując nasze trzy miesiące pracy, na ponad dwa miesiące przez imprezą, możemy zaprezentować wiele atrakcji, na które już dzisiaj mogą liczyć uczestnicy. MEN'S DAY ma być największą, plenerową imprezą adresowaną do mężczyzn. Wcześniej nikt nie podjął się organizacji takiego przedsięwzięcia w Polsce - mówi Edyta Brykała Dyrektor Kreatywny w Sound of Music. W strefie Motor i Woda, znajdziemy reprezentantów czołowych producentów i importerów sprzętu motorowodnego. Wielbiciele adrenaliny zobaczą skutery wodne topowych marek takich jak: Yamaha, Kawasaki i Seadoo Bombardier.
Nie sposób nie wspomnieć o nie lada atrakcji jaką stanowić będzie najmocniejszy skuter wodny Yamaha FZR specjalnie tuningowany w tym roku przez Nicolasa Riusa, ikonę sportów motorowodnych, 15 krotnego Mistrza Świata w pływaniu na skuterach stojących.
W strefie Motor i Woda na gości MEN'S DAY czekać będzie także wyjątkowa postać - Wicemistrz Świata w pływaniu na skuterach siedzących i wielokrotny Mistrz Polski - Robert Gładecki. Odpowiedzialny za tę strefę Wojciech Kochowicz z firmy Water Jet, partner MEN'S DAY, mówi: - Podczas MEN'S DAY zaprezentujemy szerokiej publiczności również riby - szybkie jednostki używane przez profesjonalistów, ostatnio coraz częściej w aktywnej turystyce. Mimo iż MEN'S DAY inaugurować będzie sezon letni, pokażemy pełną gamę skuterów śnieżnych od prostych maszyn turystycznych po profesjonalne i wyścigowe pojazdy. Firma Bombardier udostępni w celach testowych 9 sztuk ich najnowszego trzy kołowego quada-motocykla Spyder. Będą więc możliwe testy, będą też nagrody i dobra zabawa z adrenaliną w tle - dodaje na zachętę. W sektorze Skrzydła zorganizowane zostaną prezentacje ciekawych samolotów i śmigłowców. Wielkie wsparcie przy przygotowaniu tej strefy zaoferowało samo Lotnisko Bemowo oraz Polski i Warszawski Areoklub. Swój udział anonsują firmy czarterowe i szkoleniowe. W strefie Extreme na pewno pokaże się Adventure In Poland organizator wyjątkowych, sportowych pełnych adrenaliny wypraw. Bez wątpienia atrakcją będzie również Kino Podróżnika, w którym prócz emisji filmów z wypraw, spodziewać się można również spotkań ze znanymi globtroterami. - Weszliśmy w najbardziej dynamiczną fazę projektu. Atrakcji przybywa dosłownie z dnia na dzień. Wciąż trwają rozmowy z nowymi partnerami. Poszczególne informacje będą publikowane na stronie http://www.mensday.pl i systematycznie przekazywane mediom. Ciągle czekamy i zachęcamy potencjalnych wystawców oraz sponsorów - mówi Anna Beszczyńska Project Manager MEN'S DAY. Już dzisiaj obiecująco wygląda strefa AUTO - MOTO. Tutaj partnerem imprezy jest między innymi Polska Federacja Driftingu, która w trakcie imprezy przeprowadzi rundę Ogólnopolskich Mistrzostw w Driftingu. DRIFT CUP BY PFD, zwykle odbywają się na torach we Wrocławiu i Poznaniu. Tym razem będziemy mieli szansę zobaczyć te bardzo widowiskowe pokazy, po raz pierwszy w Warszawie. W tej strefie zaprezentowane zostaną unikatowe realizacje car-audio na bazie między innymi Leona Cupry, Nissana 350Z i Hammera. Prawdopodobnie odbędą się zawody w Basse Race (przygotowywane z dB Drag Racing), czyli zawody na sprzęt car audio robiący najwięcej hałasu. - Nie aspirujemy do wystawy samochodowej, przypominającej jakiekolwiek targi, chcemy natomiast zaprosić ciekawe, wyjątkowe auta, tak więc będą na pewno samochody z silnikami powyżej 1 000 KM oraz te warte powyżej 1 MLN zł Porsche, Corvette, Bugatti, dodatkowo tiuningowane - mówi wspierający projekt Tomasz Kuchar. Dla coraz większej rzeszy kibiców Roberta Kubicy - planowana jest wielka gratka - namiot F1 przygotowany przez sponsora teamu BMW Sauber - firmę Intel. Co znajdziemy wewnątrz? Bolid (replika) R. Kubicy, symulatory bolidu z grami, nowinki technologiczne F1. Będzie można też zobaczyć oryginalną kierownicę z bolidu Roberta i ciekawą multimedialną galerię F1.
W strefach De Lux i Moda zupełnie inna atmosfera - elegancja, prestiż w rytmach proponowanych przez Chilli Zet. Pokazy mody, porady stylistów, najnowsze kolekcje topowych marek męskiej mody i akcesoriów. W strefie De Lux dla koneserów, zgromadzone zostaną eksponaty oraz atrakcje najdroższe i najrzadsze. Gadżetmania przemówi sama za siebie, maniacy gadżetów mogą przygotować się na wielką ucztę. Męskie sprawy, męskie pasje, męskie namiętności, męskie hobby i męskie zainteresowania, które niejednokrotnie znamy tylko z mediów, będą dostępne w zasięgu ręki w trakcie trzech dni trwania imprezy. Impreza rozpocznie się specjalnym dniem dla VIPów - zaplanowanym na 5 czerwca, i potrwa przez kolejne dwa dni do 7 czerwca. Rejestrując się na stronie internetowej projektu pod adresem www.mensday.pl, można wygrać specjalne wejściówki na VIP Day i AFTER PARTY - dodaje Edyta Brykała. - Planując MEN'S DAY, pomyśleliśmy również WOMEN'S DAY, ale o tym więcej za kilka miesięcy - odsłania na koniec rąbek tajemnicy - Edyta Brykała - Dyrektor Kreatywny SOM. Patronat honorowy nad MEN'S DAY objął Urząd dzielnicy Bemowo.