Brak tutaj ogromnych spoilerów przypominających półkę na książki czy ogromnych zderzaków mogących służyć za pług śnieżny w zimie. W skład nowego bodykitu wchodzi nowy zderzak, w którym zostały wkomponowane światła do jazdy dziennej, progi z charakterystycznym przetłoczeniem, dyskretna lotka na dachu oraz nowy tylny zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem.
W środku odnajdziemy sportowe akcenty takie jak aluminiowe pedały, przestylizowane tarcze zegarów oraz unikalne wykończenie podłogi w kabinie i bagażniku.
Sportowe zawieszenie obniża samochód o 25mm, a 20-calowe aluminiowe felgi są dopełnieniem całości.
Lumma zadbała także o polepszenie osiągów. Dzięki modyfikacjom silnika i sportowemu układzie wydechowemu samochód osiąga moc 450 KM i 550 Nm mom. obrot.
Zobacz jak wygląda BMW M5 CLR 500 RS przygotowane przez Lumma Design:
źródło: Carscoop