Seryjny przód Mercedesa został zastąpiony przez przestylizowany zderzak ze zintegrowanymi światłami do jazdy dziennej. Tuż nad nim znajduje się zmieniony grill przypominający wyglądem, te które montowane są w najnowszych Hondach. Ponadto Lorinser pokusił się o zamontowanie nowych dokładek progów - ich głównym zdaniem jest optyczne obniżenie (już i tak niskiego) auta.
Na klapie bagażnika pojawił się dyskretny spoiler, a z tyłu zagościł potężny zderzak z wbudowanym dyfuzorem oraz czterema końcówkami układu wydechowego. Listę modyfikacji zewnętrznych zamykają aluminiowe felgi w maksymalnym rozmiarze 20-cali oraz obniżone zawieszenie.
Lorinser słynie z dość odważnych i bezkompromisowych przeróbek najbardziej luksusowych modeli z gamy Mercedesa. Tradycja firmy sięga lat 30-tych ubiegłego wieku, kiedy to Erwin Lorinser założył swój pierwszy serwis, który z czasem zaczął specjalizować się w samochodach z gwiazdą na masce. Obecnie Lorinser Sports Service działa w 42 krajach na całym świecie, a do jego klientów należą najbardziej znane osoby ze świata show biznesu i sportu takie jak Arnold Schwarzenegger, Shaquille O'Neal czy szef F1 - Bernie Ecclestone.
Źródło: Carscoop