Panoramiczna, szerokokątna szyba przednia i szerokie trójkątne okienka podkreślają przynależność do vanów Citroëna. Dolny pas karoserii nawiązuje do solidności, a złamanie linii w falistym kształcie ożywia sylwetkę tylnej i bocznej części nadwozia, nadając całości opływową, lekką formę. Tył C4 Picasso podkreśla pozioma linia świateł w kształcie zakrzywionego łuku. Od momentu wprowadzenia na rynek C4 Picasso będzie dostępny w czterech wersjach silnikowych:- w wersje benzynowe:silnik 1.8i 16V o mocy 127 KM współpracujący z mechaniczną, 5-przełożeniową skrzynią biegów oraz silnik 2.0i 16V o mocy 143 KM z mechaniczną sterowaną elektronicznie 6-przełożeniową skrzynią lub,z 4-biegowym automatem- wersje wysokoprężne: dwa silniki wyposażone w filtr cząstek stałych, HDi 110 FAP współpracujący z mechaniczną, 5-przełożeniową skrzynią biegów lub z mechaniczną,elektronicznie sterowaną 6-przełożeniową skrzynią oraz HDi 138 FAP z mechaniczną, elektronicznie sterowaną 6-przełożeniową skrzynią biegów, lub z 6-przełożeniową skrzynią automatyczną.Oferując trzy minivany i vana C8, Citroën ma obecnie najbogatszą i bardzo zróżnicowaną gamę vanów w historii marki.Gama minivanów Citroëna- Xsara Picasso 4,27 m- C4 Picasso (5. miejscowy) 4,47 m- Grand C4 Picasso (7. miejscowy) 4,59 m- C8 4,72 mDebiut rynkowy nastąpi najprawdopodobniej na przełomie I i II kwartału b.r.RR
Miejsce dla 5
C4 Picasso wyróżnia się oryginalną i dynamiczną sylwetką. Dzięki szerokim wlotom powietrza zasłoniętym czarną kratką, przód nowego modelu ma wyrazisty charakter.