W grudniu 2008 padł też kolejny miesięczny rekord sprzedaży - na nowe Mitsubishi zdecydowało się aż 700 klientów, czyli ponad dwukrotnie więcej niż przed rokiem.

W ubiegłym roku najpopularniejszym modelem Mitsubishi wśród Polaków był Outlander, na drugim miejscu znalazła się rodzina Lancerów, a trzecie miejsce zajął pickup L200.

Styczeń-grudzień

W minionym roku do klientów trafiło 5382 auta Mitsubishi - w zestawieniu z ubiegłorocznym rezultatem sprzedaży 3443 auta to aż o 57 proc. więcej.

Outlander był najpopularniejszym Mitsubishi - od stycznia do grudnia sprzedano 1816 takich aut - to o prawie 73 proc. więcej niż w 2007 roku. Zeszłoroczne debiuty: auta z rodziny Lancera zdobyły dużą popularność, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży: w sumie sprzedano 1577 Lancerów w tym 884 Lancery Sedan (ponad 2,5-krotnie więcej), 574 Lancery Sportback (w zaledwie 3 pełne miesiące sprzedaży tego auta), 72 Lancery Kombi (poprzedni model), i 47 Lancerów Evolution. Nadal popularnością cieszy się terenowy pickup L200 -  trafił on do 1047 klientów. O ponad 50 proc. wzrosła liczba sprzedanych Coltów 5-drzwiowych a o ponad 15 proc. - 3-drzwiowych - w sumie sprzedano ich 745.

Grudzień

W ostatnim miesiącu 2008 roku udało się pobić miesięczny rekord sprzedaży od początku działalności firmy w naszym kraju, który w tym roku po raz pierwszy padł w kwietniu a następnie w listopadzie. W porównaniu z grudniem 2007 roku, kiedy z polskich salonów wyjechało 341 aut stanowi to ponad dwukrotny wzrost.

Tak dobry wynik jest zasługą dużego zainteresowania nowym Lancerem, który był zdecydowanym bestsellerem poprzedniego miesiąca - w grudniu sprzedano 325 Lancerów - 93 Lancery Sedan (o ponad 120 proc. więcej niż w grudniu 2007), 229 Lancerów Sportback i 3 Lancery Evolution. O ponad 50 proc. zwiększył się także wynik sprzedaży Outlandera, który trafił do 197 nabywców. O 30 proc. więcej klientów zdecydowało się na zakup pickupa L200, który zyskał 116 klientów. W ostatnim miesiącu roku o prawie 140 proc. zwiększyła się także liczba klientów kupujących terenowe Pajero - sprzedano 14 takich aut. Nowy Colt w wersji 3-drzwiowej zyskał o 20 proc. więcej klientów.