Homologację ciężarową (oprócz aut z 2-litrowym silnikiem Diesla) posiadają teraz modele Outlander z turbodoładowanym silnikiem Diesla o pojemności 2.2 l. i mocy 156 KM i z manualną, 6-biegową przekładnią a także automatyczną sportową, dwusprzęgłową skrzynią TC-SST, znaną z Lancera Evolution X oraz z benzynowym silnikiem 2.4 MIVEC o mocy 170 KM, wyposażone w 5-biegową skrzynię manualną i automatyczną bezstopniową CVT.

Dopłata za wersję ciężarową, podobnie jak dla wersji silnikowych 2.0 DID, wynosi 3100 zlotych brutto.

Nowy Mitsubishi Outlander - wszechstronny SUV spod znaku Trzech Diamentów, który zadebiutował późną jesienią ubiegłego roku - jest najczęściej kupowanym autem tego typu w Polsce.

Tak duże zainteresowanie ten model zawdzięcza atrakcyjnej sylwetce, znakomitym własnościom jezdnym, które zapewnia zaawansowany system napędu na 4 koła oraz dynamiczne, lecz oszczędne silniki, przestronności i funkcjonalności wnętrza wykonanego z materiałów wysokiej jakości, które pomieści aż 7 osób oraz dużej przestrzeni bagażowej (do 1700 litrów) z dzieloną tylną klapą bagażnika.