Filmy przedstawiające modele Outlander i Outlander V6 Concept otrzymały najwyższe wyróżnienia podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmu i Video, który odbył się w Hollywood w stanie Kalifornia. W kategorii Reklama/Marketing- produkt te obrazy zdobyły zarówno Nagrodę Złotej Kamery (Gold Camera Award), jak i Wyróżnienie Srebrnego Ekranu (Silver Screen Award).

Międzynarodowy Festiwal Filmu i Video ma bardzo długą tradycję – pierwszy raz zorganizowano go w 1967 roku. To spotkanie jest jedną z najbardziej znanych międzynarodowych imprez poświęconych wyłącznie ocenie najlepszych produkcji filmowych w kategorii Biznes, Telewizja, Przemysł i Informacja. Zwycięzcy są typowani na podstawie oceny efektywności i stopnia osiągnięcia celów oraz kreatywności.

Filmy reklamujące najnowsze modele Mitsubishi Outlandera i Pajero zdobyły także prestiżowe nagrody przyznawane przez członków jury Międzynarodowego Festiwalu Mediów. Film przedstawiający Mitsubishi Outlandera otrzymał najważniejszą, Złotą Nagrodę w kategorii PR/Motoryzacja a obraz promujący Pajero wyróżniono Złotą Nagrodą w kategorii PR/Transport. W kategorii Motoryzacja Mitsubishi wygrało między innymi z Volkswagenem, Daimlerem-Chryslerem i Volvo.

Oficjalna ceremonia wręczenia nagród odbyła się 9 maja w Hamburgu, a wyróżnienia w imieniu Mitsubishi Motors Europe odebrali przedstawiciele agencji Lukien – producenta filmu Outlander oraz Redorange – odpowiedzialnej za produkcję filmu Pajero.