W momencie premiery rynkowej dostępny jedynie z pierwszym (2,0 DI-D) z trzech silników i przy planowanej sprzedaży rocznej na poziomie 24000 sztuk, Outlander osiągnął na Starym Kontynencie wynik 22000 sprzedanych samochodów, w okresie od grudnia 2006 do sierpnia 2007.

Kompetentny, stylowy, konkurencyjny i bazujący na renomie firmy Mitsubishi jako eksperta w dziedzinie napędu na 4 koła, Outlander drugiej generacji wspierany jest przez bardzo wszechstronny system marketingowy, mający na celu tworzenie świadomości produktu, podkreślenie zalet modelu w segmencie, zdobycie nowych klientów i utrzymanie lojalności użytkowników aut Mitsubishi.

Działania te obejmują nowy magazyn motoryzacyjny dla klientów (po raz pierwszy zaprezentowany przy okazji dla premiery Pajero, po dobrym przyjęciu wydany także z okazji wprowadzenia Outlandera i Colta). To publikacja stworzona wraz z Readershouse/Hearst i ukierunkowana na jeden konkretny produkt, zamiast bardziej tradycyjnego formatu magazynu skoncentrowanego na marce z informacjami o wszystkich produktach.

Wydany wiosną 2007 roku i zatytułowany po prostu "Outlander Magazine", periodyk dla klientów Mitsubishi Motors Europe odniósł duży sukces osiągając nakład 2,8 milionów egzemplarzy w 33 językach i 35 krajach. Ta publikacja przyczyniła się także do tego, że aż 80 procent (w porównaniu z zakładanymi 70 proc.) posiadaczy nowego Outlandera po raz pierwszy zdecydowało się na auto spod znaku Trzech Diamentów.

Cyfrowa wersja magazynu Outlandera

Prawie rok później, wraz z wprowadzeniem tej jesieni nowych wersji silnikowych 2,2 DI-D i 2,4 MIVEC, firma Mitsubishi Motors Europe podjęła decyzję, aby zrobić krok naprzód i uruchomić kolejne innowacyjne medium: magazyn on-line dla użytkowników Outlandera pod nazwą "www.keeponwondering.com"

Strona ta jest czymś znacznie więcej niż zwykłą cyfrową wersją publikacji drukowanej - pierwszy raz konkretny samochód został połączony z interaktywnym elektronicznym magazynem dla klienta...

Nowa strona, stworzona we współpracy z Readershouse/Hearst, ma ten sam cel, co publikacja drukowana - tworzenie świadomości produktu, podkreślenie jego zalet, zdobycie nowych klientów i utrzymanie istniejących - lecz w formacie jeszcze bardziej zgodnym ze stylem życia użytkowników Outlandera i ich nawykami w sposobie komunikowania się z innymi.

Magazyn elektroniczny Outlander, interaktywny, stylowy, zajmujący i pełen informacji, przedstawia najciekawsze zdarzenia, talenty, projekty, opisuje imprezy sportowe, przedstawiając nowinki i ciekawostki na każdej "stronie" - wszystko to w połączeniu z całkowitą swobodą, jaka możliwa jest tylko w sieci.

Typowy w swym bardzo ukierunkowanym podejściu, całkowicie nowy cyfrowy magazyn Outlandera dodatkowo oferuje nagrodę – wspaniałą wycieczkę do Nowych Siedmiu Cudów Świata- do wygrania dla tych, którzy zapoznają się z konfiguratorem Outlandera i, w świecie realnym, z samym modelem podczas jazdy próbnej. Jednocześnie, odwiedzający mogą wysłać swoją propozycję Cudu, wiedząc, że przy każdym ich wejściu na stronę, do UNESCO przekazywana jest darowizna w wysokości jednego euro.

I co dalej…

Cyfrowy magazyn Outlandera pozostanie w sieci do 1 stycznia 2008 roku.

W oparciu o odzew ze strony dystrybutorów, dilerów i klientów, Mitsubishi Motors Europe rozszerzy tę koncepcję na nadchodzące, nowe modele.