Zmiana ta jest podyktowana dynamicznym rozwojem firmy, zwiększającą się stale sprzedażą aut spod znaku Trzech Diamentów i rosnącą liczbą pracowników przedsiębiorstwa. Nowa siedziba jest położona w Warszawie na terenie kompleksu Okęcie Business Park przy ulicy 17 Stycznia 45a.

Od 5 maja przedsiębiorstwo wznowi swoją działalnośćw nowym biurze.

Firma rozpoczęła działalność w Polsce w 1995 roku powołując do życia spółkę MMC Car Poland, która stała się wyłącznym dystrybutorem samochodów marki Mitsubishi na terenie naszego kraju. Do dnia dzisiejszego z salonów Mitsubishi wyjechało prawie 26 000 samochodów a firma może pochwalić się dynamicznie rosnącą sprzedażą – w 2007 roku sprzedano o 60 procent więcej aut niż w poprzednim roku. Wynik pierwszego kwartału przewyższył ubiegłoroczny rezultat o ponad 75 procent.

Sieć dealerska Mitsubishi Motors w Polsce składa się z35 przedstawicielstw handlowych i 35 punktów serwisowych, na terenie całego kraju. Łącznie pracuje w tych placówkach ponad 700 osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem oraz zapewniających mu pomoc serwisową. Są to specjaliści, którzy przeszli szereg szkoleń, aby móc godnie reprezentować markę Mitsubishi i zapewnić klientom profesjonalnej obsługę.

Cechy charakterystyczne aut Mitsubishi, w większości produkowanych w Japonii to dobra dynamika i doskonałe parametry techniczne, wynikające z tradycji sportowych sukcesów, precyzja wykonania i sportowy wygląd.

Specjalnością Mitsubishi Motors i cechą wyróżniającą tę markę od konkurencji są pojazdy z napędem na 4 koła słynące z niezawodności i sukcesów w światowej sławy rajdach terenowych, takich, jak Rajd Dakar a także supersportowe legendy - auta z serii Lancer Evolution.

W polskiej ofercie Mitsubishi można znaleźć zarówno auta miejskie, takie, jak Colt w wersjach 5 i 3-drzwiowych i Colt Coupe-Cabriolet, rodzinne – jak Lancer i duży van Grandis, sportowe -znany z rajdowych tras Lancer Evolution i auta terenowe oraz SUV-y z napędem na 4 koła, czyli Outlander, pickup L200 iPajero.

W bieżącym roku Mitsubishi przedstawiło już nowy model Lancera Sedan a także Outlander 2008 z 2 nowymi silnikami, a w połowie roku pojawi się najnowsza – dziesiąta już generacja słynnego modelu Lancer Evolution. Jesienią zadebiutują 5-drzwiowy Lancer Sportback i napędzany na 4 koła Lancer Ralliart.

Nowe modele Mitsubishi zyskały duże uznanie mediów i klientów, zarówno w Polsce, jak i w całej Europie. Od swego debiutu w 2006 roku pickup Mitsubishi L200 otrzymał aż 15 nagród i wyróżnień a podczas niedawno opublikowanego testu bezpieczeństwa Euro NCAP zdobył 4 gwiazdki pokonując m.in. Nissana Navara.

Rok 2008 jest niezwykle udany dla marki spod znaku Trzech Diamentów – w pierwszym kwartale Outlander, Lancer i Pajero zdobyły 5 nagród zwyciężając w konkursach na Najlepsze Samochody 2008 organizowanych przez prestiżowe czasopismaTwój Styl, Playboy, Auto Motor i Sport, Auto Moto i Motor.

Dodatkowo model Colt okazał się najbardziej niezawodnym autem w rankingach niezawodności ADAC i DEKRA a marka Mitsubishi uzyskała najlepszy wynik w ocenie awaryjności aut objętych gwarancją w Narodowym Auto Teście tygodnika Auto Świat. W rankingu popularności i postrzegania marek tego testu Mitsubishi zajęło wysoką 3 pozycję za Volvo i Mercedesem a przed BMW i Audi.

- Od premiery pickupa L200 w 2006 roku notujemy ogromny wzrost zainteresowania autami Mitsubishi– mówi Arkadiusz Tomala, Dyrektor Generalny MMC Car Poland.. Do tej pory nie była to marka dobrze znana w Polsce, choć miała grono wielkich entuzjastów. Teraz – wraz z odnowieniem całej gamy samochodów – staramy się trafić do dużo szerszej grupy klientów. W tym roku chcielibyśmy sprzedać ponad 6000 aut i jak dotąd wszystko wskazuje na to, że ten cel jest realny. Jedną z ważnych decyzji, jaką niedawno podjęliśmy była zmiana siedziby. To naturalna konsekwencja naszego rozwoju, podyktowana koniecznością zwiększenia przestrzeni biurowej dla rosnącej liczby pracowników. Rozwijając firmę korzystamy z najnowocześniejszych rozwiązań technicznych - zaawansowany system komputerowy usprawni naszą komunikację z pracownikami stacji dilerskich a co za tym idzie przyspieszy procesy związane z obsługą klientów.Polski rynek staje się coraz istotniejszy dla firmy Mitsubishi Motors. Aby przybliżyć te znakomite auta polskim klientom opracowano specjalną strategię, dedykowaną wyłącznie naszemu rynkowi. W jej ramach dostosowaliśmy ceny kluczowych modeli do wymagań klientów, poprzez odpowiednie obniżki. Podejmując coraz bardziej widoczne działania reklamowe i promocyjne, jednocześnie wzmacniamy i restrukturyzujemy naszą sieć dilerów, intensywnie szkolimy personel i pracujemy nad wdrażaniem zmian istotnych z punktu widzenia klientów salonu i serwisu. Mają one na celu usprawnienie zarówno procesu sprzedaży, jak i podniesienie jakości usług posprzedażnych.