Ogromnym sukcesem okazał się nowy Lancer Sedan – tylko w kwietniu aż 254 klientów zdecydowało się na zakup tego modelu. Zainteresowanie tym samochodem w naszym kraju – podobnie, jak na innych rynkach na całym świecie jest ogromne – w kwietniu był to najpopularniejszy model Mitsubishi w Polsce a zamówienia klientów wykraczają poza terminy bieżących dostaw.

Od stycznia do kwietnia sprzedano 1502 auta, czyli aż 62 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Bestsellerem pierwszych czterech miesięcy pozostaje Outlander, za nim plasuje się pickup L200 i nowy Lancer Sedan. Wzrosła także sprzedaż Mitsubishi Pajero, Lancera Kombi i Colta w wersji 3-drzwiowej.

Styczeń - kwiecień

Outlandera kupiło 508 osób – to ponad dwukrotnie więcej niż w tym samym okresie 2007 roku. Bardzo dużą popularnością cieszy się też nadal terenowy pickup L20 0-trafił on do 339 klientów, co stanowi 26 - procentowy wzrost.

Prawie czterokrotnie wzrosła sprzedaż Lancera Sedan (311 aut).

Kwiecień

W kwietniu aż 641 klientów zdecydowało się na zakup auta spod znaku Trzech Diamentów – w porównaniu z analogicznym okresem 2007 roku to niemal 50 procentowy wzrost.

Tak dobry wynik osiągnięto za sprawą nowego Lancera Sedana - w kwietniu sprzedano 254 modele Lancer Sedan; o ponad 220 proc. zwiększył się także wynik sprzedaży Colta w wersji 3-drzwiowej.