To ogromny sukces, szczególnie, że sprzedaż wszystkich nowych aut w naszym kraju zwiększyła się jedynie o 24,6 procent.W rezultacie rynkowy udział aut marki spod znaku Trzech Diamentów wzrósł o 25 procent.

Bestsellerem 2007 roku był najnowszy SUV Mitsubishi Outlander a na drugim miejscu znalazł się pickup Mitsubishi L200. Wzrosła także sprzedaż Pajero, Lancera Evolution i – dzięki zaprezentowanemu w listopadzie nowemu modelowi - Lancera Sedan.

Outlander był prawdziwym hitem rynkowym Mitsubishi -w 2007 roku sprzedano 1064 takie auta – to prawie 4-krotnie więcej niż w 2006 roku.

Niemal równie popularny okazał się terenowy pickup L200-trafił on do 1034 klientów, co stanowi prawie 2,5-krotny wzrost.

O blisko 90 proc. zwiększyła się sprzedaż Mitsubishi Pajero, na którego zdecydowało się 201 klientów.

Pojawienie się nowego Lancera w połowie listopada 2007 spowodowało wzrost sprzedaży tego modelu w wersji sedan w 2007 roku o prawie 13 proc.

Dużym powodzeniem cieszył się kultowy Lancer Evolution IX – wprowadzenie kilku fabrycznie zmodyfikowanych wersji o podwyższonej mocy silnika zaowocowało ponad 40% wzrostem sprzedaży tego modelu.

W 2007 roku sprzedano 541 modeli Colt – 348 aut 5-drzwiowych (prawie 3% wzrostu), 172 auta 3-drzwiowe (0,6% wzrostu) i 12 Coltów Coupe-Cabriolet.