Nowy model zbudowano na platformie wyścigowej odmiany Morgan Aero Eight GT3, która w tym roku ścigać się będzie w serialu FIA GT3. Aluminiowe nadwozie Aero SuperSports otrzymało ramę ze stopów aluminium oraz koncepcję typu targa. Oryginalnością może się pochwalić tył auta nawiązujący do popularnego niegdyś stylu „boat tail” (ogon łódki). Dach tworzony jest z dwóch zdejmowanych paneli, które zmieniają atrakcyjne coupe w dwumiejscowy roadster. Panele dachowe przewozić można w bagażniku.
Nie tylko konstrukcja nadwozia wykonana jest z aluminium, ale także pochodzący z BMW 8-cylindrowy silnik o pojemności 4,8 l, który może współpracować z 6-biegową przekładnią manualną lub automatyczną. Danych technicznych auta producent na razie nie opublikował i ogranicza się do stwierdzenia, że „żaden inny samochód z automatyczną skrzynią biegów nie oferuje tak dynamicznego przekazywania mocy”.
Morgan Aero SuperSports, podobnie jak 100-egzemplarzowa edycja modelu AeroMax, budowany będzie ręcznie. Rozpoczęcie produkcji zaplanowano na koniec 2010 roku, ale brytyjski producent już teraz rozpoczął przyjmowanie zamówień. Osoby zainteresowane kupnem muszą wpłacić 25 tys. funtów (124 tys. zł) zaliczki, zaś przewidywana cena auta wyniesie ok. 108 tys. funtów bez VAT (ok. 535 tys. zł). Wersja z prawostronnym układem kierowniczym przeznaczona dla rynków Europy kontynentalnej kosztować będzie 140 tys. euro netto (ok. 623 tys. zł).