Rodzinna limuzyna na rynku niemieckim zadebiutuje w sierpniu, a potem stopniowo wprowadzana będzie na pozostałe rynki europejskie.Nowe kombi ma bardzo atrakcyjną stylistykę nadwozia. Przednia część z chromowanym grillem i przetłoczeniami w kształcie litery V na masce jest taka sama jak w sedanie, ale wznosząca się, dolna linia okien i miękko opadająca dachu nadają tej wersji bardziej dynamiczny charakter. Chromowane listwy w zderzakach, na drzwiach oraz w klapie bagażnika dodają elegancji. Uwagę zwracają charakterystyczne tylne lampy, w konstrukcji których wykorzystano technikę LED (diody).Zgrabny i dynamiczny design nadwozia nie odbił się negatywnie na przestronności wnętrza. Przy długości 4,77 m, szerokości 1,82 m i wysokości 1,52 m (więcej odpowiednio o 9,2 cm, 7,4 cm i 1,9 cm od poprzednika) kabina pasażerska oferuje dużą ilość miejsca z bagażnikiem, którego pojemność przy rozłożonych siedzeniach sięga maksymalnie 1731 l (w dotychczasowym modelu było to 1600 l). Całkowicie płaska podłoga ułatwia rozmieszczenie bagażu, a zainstalowane po bokach szyny z punktami mocowania zabezpieczają ładunek przed przesuwaniem się.Pakiety wyposażeniowe kombi będą takie same jak w wersji sedan. Opcjonalnie będzie można zamówić hydropneumatyczne, samopoziomujące zawieszenie tylne.Gama jednostek napędowych obejmie silniki benzynowe 1.6, 2.0, 2.0 turbo i 3.2 V6 o mocach odpowiednio 115, 150, 200 i 250 KM. Wszystkie z bezpośrednim wtryskiem paliwa FSI. Diesle dostępne bedą w wersjach 1.9/105 KM oraz 2.0/140 (później także w odmianie 170 KM).