Szczególnie dużym zainteresowaniem klientów cieszy się model z silnikiem 2.0d. My mieliśmy okazję odbyć pierwsze jazdy Touringiem wyposażonym we wspomnianego diesla oraz wersją benzynową 325i.6-cylindrowa, benzynowa jednostka o pojemności 2,5-litra rozwija moc 218 KM. Kombi z tym silnikiem "setkę" osiąga w 7,2 s. Kultura pracy i rasowy dźwięk, jaki wydobywa się spod maski sprawiają kierowcy dużo radości, jednak pozostaje pewien niedosyt dynamiki. Uzyskanie dobrych osiągów wymaga utrzymywania silnika na wysokich obrotach. Być może winę ponoszą zbyt długie przełożenia 6-stopniowej skrzyni biegów.Diesel subiektywnie żwawszy Dużo bardziej przypadł nam do gustu 2,0-litrowy, 163-konny turbodiesel. Tu reakcja na pedał gazu jest znacznie szybsza, choć zakres obrotów użytecznych pozostaje mniejszy (typowa charakterystyka diesla). To głównie zasługa dużej wartości maksymalnego momentu obrotowego (340 Nm) dostępnego w niższym zakresie obrotów (2000-2750 obr./min). Dużą zaletą nowego kombi BMW jest większy bagażnik. Jego pojemność w stosunku dopoprzednika wzrosła o 35 l i wynosi teraz 460 l.Touring w sprzedaży pojawi się we wrześniu. Ceny powinny być znanne nieco wcześniej.