Logo

Nareszcie!

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

I to wcale nie taki mały. Spod przednich reflektorów zniknęły ciężkie "łzy", a tylne światła przedłużono także na klapę bagażnika.

Do tego doszły całkowicie nanowo uformowane zderzaki i o 14 mm zwiększony rozstaw tylnych kół. Jednak stylistyka nadwozia to nie wszystko. Znacznie ważniejsze są np. nowe silniki. Bez zmian pozostała tylko namocniejsza jednostka 760i. Najsłabszy motor benzynowy (730i) osiąga teraz moc 258 KM. Klienci będą mogli także wybrać 740i (306 KM) oraz 750i (367 KM). W palecie znajdziemy również dwa diesle: przerobione 730d (231 KM) oraz zupełnie nowe, 300-konne V8 (obydwa z filtrem cząstek stałych). Na nowo zestrojono także zawieszenie - do wybory pakiety komfortowe i sportowe albo system, w którym twardość amortyzatorów możnaregulować (Adaptive Drive).Modyfikacjom poddano także osławiony system obsługi urządzeń pokładowych iDrive - wszystko ma działać znacznie prościej, a radioodtwarzacz będzie można obsługiwać zwykłymi klawiszami na desce rozdzielczej.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: