Monster Sport Europe - brytyjski zespół bazujący w Milton Keynes, wspierany przez Shella i Sanyo wystawi dwa Ignisy Super 1600, a od połowy roku po uzyskaniu homologacji nowe Swifty we wszystkich mistrzowskich rundach. Za kierownicami tych pojazdów zasiądą Szwed Per-Gunnar Andersson i Anglik Guy Wilks. Obaj ponownie walczyć będą w kategorii Junior. Wezmą udział w siedmiu eliminacjach, jako rundę, w której nie będą mogli zdobywać punktów zgodnie z przepisami mistrzostw podali Tour de Corse, chociaż wystartują także na Korsyce. Ponadto wystartują w 8 pozostałych rajdach w kategorii A-6 pojazdami odpowiadającymi kategorii Junior. Mistrz świata Per-Gunnar Andersson pojedzie jak zawsze z pilotem Jonasem Anderssonem. Szwed w sezonie 2004 otrzymał nagrodę "Rising Star of the Year" (wschodzącej gwiazdy roku) ufundowaną przez stację Immarsat. Guy Wilks także pozostaje ze swym stałym pilotem Philem Pughem.Fin Kosti Katajamäki i Estończyk Urmo Aava otrzymają Ignisy w specyfikacji 2004 z węgierskiej centrali Suzuki Sport Europe, w których zaliczą pełny cykl mistrzostw Super 1600 poza Meksykiem.Nowe Suzuki Swift Super 1600 zostało po raz pierwszy przedstawione jako concept car podczas Mondial de l'Automobile w Paryżu we wrześniu ubiegłego roku. Samochód sportową homologację Międzynarodowej Federacji samochodowej (FIA) powinien otrzymać 1 czerwca.Tak szeroki program ma pomóc działowi sportu w zdobyciu niezbędnego doświadczenia. Wielu obserwatorów uważa, że Suzuki już niebawem zbuduje swój własny samochód kategorii World Rally Car (WRC).
Następny krok
Po wyjątkowo udanym sezonie 2004 rajdowa ekipa Suzuki podejmuje kolejne wyzwanie. Będzie nim udział we wszystkich 16 eliminacjach mistrzostw świata w roku 2005.