Bravo w Niemczech będzie sprzedawane od 21 kwietnia z trzema silnikami. Podstawową jednostką będzie jedyny wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1,4 l i mocy 66 kW (90 KM), którego cena wyniesie 15 400 euro. Słabszy z dwóch turbodiesli 1,9 za cenę 19 000 euro zaoferuje 88 kW (120 KM) mocy, natomiast mocniejszy turbodiesel o mocy 110 kW (150 KM) będzie sprzedawany za cenę od 22 000 euro (23 600 euro z pakietem sportowym).

Z powyższego wynika, że Bravo nie będzie żadnym tanim graczem, wersja podstawowa 5-drzwiowego Focusa jest tylko o 400 euro droższa, a za Megane zapłacimy o 100 euro więcej. Jednak za podobnie mocne modele z turbodieslem pod maską zapłacimy w Fordzie o 850 euro więcej, a u Renault nawet o 1000 euro. Jednak porównanie jest tylko orientacyjne, gdyż nie uwzględnia różnic w wyposażeniu poszczególnych wersji. Można powiedzieć, że Bravo wybrało drogę swojego poprzednika i nie będzie przekonywać klientów ceną, ale innymi czynnikami.