Rok 2009 będzie pierwszym, w którym na rynku europejskim w oficjalnej sprzedaży pojawi się Nissan GT-R. Trudno oczekiwać zasadnicze różnice w stosunku do wersji przeznaczonej na rynki Japonii i Ameryki Północnej. Wersja na rok 2009, która trafi do Europy, przyniesie jednak kilka zmian.
W europejskiej specyfikacji, podobnie jak w wersji japońskiej, o 5 KM zwiększy się moc silnika – 6-cylindrowy silnik o pojemności 3,8 l z dwoma turbosprężarkami oferować będzie 357 kW (485 KM), moment obrotowy 588 Nm pozostał bez zmian. W standardzie oferowane będą opony Dunlop SP Sport 600 DSST, na których Nissan GT-R uzyskał rekordowy czas na Nordschleife. Zawieszenie otrzymało nowe sprężyny, a demontaż systemu Launch Control dotknie najprawdopodobniej również wersji europejskiej.
Kolejne zmiany są tylko kosmetyczne. Biały lakier będzie jeszcze bielszy, standardowe koła Rays otrzymają przyciemnianą powierzchnię, egzemplarze z Black Edition z czarnym nadwoziem otrzymają te same koła w odpowiednim odcieniu.
Nissan przyjął już w Europie ponad 2500 zamówień, z tego ponad 1200 w Wielkiej Brytanii. Nowe zamówienia realizowane będą dopiero w połowie 2010 roku, a klienci będą musieli się pogodzić z wyższą o 3,8 % ceną.