Gwiazdą sprzedaży 2009 roku jest bez wątpienia model Qashqai, którego Nissan sprzedał 5147 egzemplarzy.

Popyt na ten model rośnie systematycznie od daty jego debiutu na rynku. W 2008 nabyło go 2769 osób, co oznacza niemalże podwojenie jego sprzedaży.

W dalszej kolejności na liście sprzedaży znalazły się następujące modele: Micra (1654), NOTE (1600), Navara (1151) oraz X-Trail (625).

Udział rynkowy Nissana za ubiegły rok wzrósł natomiast do 3,4 %.

- W roku tak trudnym – jakim bez wątpienia był rok 2009 – firma Nissan pokazała, że dysponując właściwymi produktami oraz strategią rynkową, rozwijać się można w każdych czasach. Przez ostatnie 12 miesięcy udało nam się zwiększyć nasz udział rynkowy w regionie, sprzedaliśmy więcej samochodów niż kiedykolwiek przedtem, zrobiliśmy solidne postępy w rankingach satysfakcji klienta i zwiększyliśmy dochodowość naszej sieci dealerów. Nissan Qashqai okazał się liderem w segmencie kompaktowych SUV w Europie Środkowej i Wschodniej, z 10 000 egzemplarzy sprzedanych w 2009 roku. W Nowym Roku, dzięki udoskonalonemu modelowi Qashqai oraz szeregowi nowych modeli, oczekujemy 15 procent wzrostu biznesowego na obsługiwanych przez nas rynkach -komentuje Szymon Waluś, Dyrektor Sprzedaży na Europę wschodnią i centralną.

Nissan Sales Central & Eastern Europe, założona w lipcu 2005 r., obejmuje swoim zasięgiem cztery kraje: Węgry, Polskę, Czechy i Słowację.

W 2009 roku Nissan sprzedał w tym regionie 19 700 samochodów. Firma zatrudnia 130 pracowników w 4 stolicach oraz ma 85 placówek handlowych prowadzonych przez 50 dealerów.