W październiku Nissan znalazł 1203 nabywców, co w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego stanowi wzrost o 97 proc. Według Henriego Brisse'a w przyszłym roku firma będzie starała się utrzymać tak dobrą passę. "Sporo chcemy zainwestować w sprawniejszy kontakt z klientem, jednak będzie to możliwe tylko wtedy, gdy rozbudujemy sieć dilerską. To są główne cele" - powiedział wiceprezes. Polityka firmy po wejściu do UE nie zmieni się. Ceny samochodów i części zamiennych produkowanych w Japonii spadną, ale nie o tyle, ile wynoszą należności skarbowe związane z obniżeniem cła. Na pewno będzie kontynuowana współpraca z Renault. Firma nie prowadzi prac konstrukcyjnych nad japońskim dieslem, większość podzespołów będzie owocem kooperacji z francuską firmą.
Nissan rozwinie sieć
Trzecie Międzynarodowe Targi Motoryzacyjne "Motor Show 2003" odwiedził wiceprezes do spraw sprzedaży Nissan Europa Henri Brisse. Jednym z powodów wizyty był odnotowany w ostatnim czasie rekordowy wzrost sprzedaży firmy na polskim rynku.
Auto Świat
Nissan rozwinie sieć