Elastyczne reagowanie na zagrożenia i możliwości rynku motoryzacyjnego było jednym z założeń powstania firmy Nissan Sales Central & Eastern Europe a wspólne zarządzanie budżetem reklamowym i stokiem samochodów w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji pozwalało na bardzo szybkie reagowanie na wahania popytu i zmiany legislacyjne w podległych krajach.

Obecnie, gdy udział rynku polskiego ustabilizował się na poziomie ok. 60% sprzedaży regionu podjęto decyzje o dalszym wzmocnieniu polskiego biura.

Z głównej siedziby w Budapeszcie do Warszawy zostaną przeniesieni następujący pracownicy, którzy zachowają swoje dotychczasowe stanowiska i regionalne obowiązki: Szymon Waluś, Sales Director (Dyrektor ds. Sprzedaży) NSCEE oraz Rafał Krawczyk, Aftersales Field Manager (Manager ds. Obsługi Posprzedażnej) NSCEE.

Dołączą oni do pracującego już w biurze warszawskim – od października 2007 – Krzysztofa Kowalskiego, Dyrektora Komunikacji na region Europy środkowo – wschodniej.

Ponadto podjęto decyzje o następujących nominacjach na polskim rynku:

- Paweł Bielecki, dotychczasowy Manager Dealer Network (Manager ds. Sieci Dealerskiej) w Nissan Europe (siedziba Trappes pod Paryżem) przenosi się do NSCEE jako szef nowych struktur marketingowych na utworzonym stanowisku Marketing Manager Poland (Dyrektor Marketingu, Polska) z siedzibą w Warszawie;

- Justyna Kowalska, zajmująca obecnie stanowisko Fleet & LCV Marketing Manager (Kierownik Marketingu ds. Flot i Pojazdów Dostawczych) w NSCEE zostanie przeniesiona na nowo utworzone stanowisko Marketing Operations Manager Poland.

Nissan Sales Central & Eastern Europe, założona w lipcu 2005 r., obejmuje swoim zasięgiem cztery kraje: Węgry, Polskę, Czechy i Słowację. W 2008 r. Nissan sprzedał w tym regionie 19 000 samochodów, uzyskując udział w rynku lokalnym na poziomie 2,7 proc.

Firma zatrudnia 130 pracowników w 4 stolicach oraz ma 85 placówek handlowych prowadzonych przez 50 dealerów.