Oznaczało to uzyskanie sprzedaży o niemal 20 procent lepszej niż w roku 2008.

Polski oddział Nissana osiągnął także znaczącą pozycję na arenie europejskiej.

W rocznym zestawieniu sprzedaży firmy Nissan za rok 2009 Polska znalazła się na dziewiątym miejscu.

Wśród dziesięciu największych rynków nasz rynek był drugim, za Niemcami, pod względem wzrostu sprzedaż samochodów Nissan w porównaniu do roku 2008.

W Polsce gwiazdą sprzedaży okazał się lider segmentu crossoverów, Nissan Qashqai. Okazało się, że w pozostałych krajach ten model również utrzymał ogromne zaufanie i zainteresowanie wśród klientów i znalazł się na pierwszym miejscu sprzedaży w całej Europie.Wyniki sprzedaży w 2009 roku na terenie EuropyModelRok 2009Różnica pomiędzy 2008Qashqai202 823- 7.4 %Micra83 309+ 0.2%Note57 306- 32.1%X Trail24 752- 53 %Pixo24 411-Navara18 435- 45.3 %Tiida16 131- 61 %Almera Classic1 2082- 54 %Cabstar7 843- 39 %Primastar7 388- 44 %

Nissan Sales Central & Eastern Europe, założona w lipcu 2005 r., obejmuje swoim zasięgiem cztery kraje: Węgry, Polskę, Czechy i Słowację.

W 2009 r. Nissan sprzedał w tym regionie 19700 samochodów. Firma zatrudnia 130 pracowników w 4 stolicach oraz ma 85 placówek handlowych prowadzonych przez 50 dealerów.