Lokalizacja w węgierskim przygranicznym mieście Györ wydaje się w tym momencie idealna. Blisko stąd do Austrii i Słowacji. Tutaj jednak siła robocza jest o wiele tańsza niż w Ingolstadt. Inwestycja obejmie rozbudowę zakładu budowy nadwozi i lakiernię, a linie montażową samochodów i silników dopełni pełnowartościowy zakład produkcyjny.

Sąsiadujący z terenem obecnego zakładu obszar należał do chronionych obiektów wojskowych. Obecnie węgierski zakład Audi zajmuje obszar 174 hektarów i produkuje rocznie 1,38 mln silników rocznie oraz realizuje montaż Audi TT i A3 Cabrio. Po poszerzeniu obszaru będzie miał 369 hektarów, z czego na obszarze 40 hektarów nastąpi rekonstrukcja, a pozostałe zajmie nowa budowa. Audi zamierza zainwestować tutaj 23 mln euro.

Poszerzenie możliwości produkcyjnych stanowi dla Audi jeden ze strategicznych celów. W 2015 roku planuje się produkowanie 1,5 mln samochodów.

Do obecnej gamy dojdą dwa nowe modele A1 i SUV Q3, które będą produkowane przez Seata w hiszpańskim Martorell.

Warto dodać, iż na Węgrzech koło miasta Kecskemét nową fabrykę buduje także Mercedes-Benz, gdzie od 2012 roku będzie produkowana nowa generacja A-klasy.