Teraz do sprzedaży w Europie wchodzi najnowsza odmiana. Ciekawostką, oprócz klasycznego w tym rodzaju nadwozia szklanego dachu, jest otwierana tylna szyba. Ostatnio takie "wynalazki" mogliśmy oglądać w modelach 968 i 928. Teraz także prawdziwy "klasyk" ze stajni firmy będzie dawał możliwość wykorzystania tylnej "wystawki". Bagażnik w ten sposób uzyskany może pomieścić do 230 litrów. Otwiera się go przyciskiem w kabinie lub za pomocą pilota. Domykanie maski jest wspomagane elektrycznie. Nowością jest także, że nowa Targa nie bazuje już na Cabrio, lecz na Coupé. Dzięki temu zabiegowi karoseria jest dużo sztywniejsza. Oczywiście wszystkie przymioty Porsche zostały zachowane: od 0 do 100 km/h w 5,2 sekundy, prędkość maksymalna wynosi 285 km/h (czyli dokładnie tyle co w modelu Cabrio). Aby nikt nie żałował kabrioletu, w nowej Tardze szklany, odsuwany dach chowa się pod tylną szybą. Dzięki owiewkom nawet przy dużych prędkościach fryzury siedzących w aucie nie będą narażone na niespodziewane zmiany.
Nowe możliwości w Porsche Targa
Ten model Porsche ma długą historię. Pierwsza "911" Targa została zaprezentowana w 1965 roku.