Cztery placówki przybyły w łódzkim, po 3 w dolnośląskim i małopolskim.Najwięcej dilerów działa w województwie mazowieckim (232) i śląskim (202). Na kolejnych miejscach plasują się: Wielkopolska (138 dilerów), Małopolska (111) i Dolny Śląsk (108). Najmniej punktów dilerskich mają województwa najsłabiej zamieszkane, tj.: świętokrzyskie (24 dilerów), opolskie (26) i lubuskie (37). Najwięcej salonów w Polsce mają marki Skoda (97 szt.), Fiat (74 szt.), Opel (70 szt.) i Toyota (60 partnerów). Rodzynkiem wśród salonów jest jedyny punkt sprzedaży Maybacha, który znajduje się w Warszawie.
Nowe salony
Sprzedaż nowych samochodów prowadziło 1037 firm, przy czym 763 z nich zajmowało się dystrybucją aut jednego producenta, pozostałe reprezentowały od dwóch marek (206 firm) do 5 marek (5 przedsiębiorców). W przekroju regionalnym sieci dilerskie wzmocniły się w 8 województwach - najwięcej w mazowieckim (6 nowych dilerów).