Commodore, którego znaczenie przekracza granice Australii. Nowy Commodore zbudowany jest bowiem na nowej płycie podłogowej, która będzie podstawą innych ważnych modeli koncernu, jak Opel Omega czy agresywny muscle-car Chevrolet Camaro, jeżeli GM zdecyduje się na jego produkcję.
Przygotowanie modelu Commodore kosztowało ponad miliard dolarów, co oznacza największą inwestycję na opracowanie jednego modelu w historii australijskiego przemysłu motoryzacyjnego. Sedan z napędem na tylną oś będzie oferowany z benzynowym 6-cylindrowym silnikiem 3,6 litra o mocy 240 i 260 KM oraz z benzynowym 8-cylindrowym silnikiem o pojemności sześciu litrów, który wytwarzać będzie 360 KM mocy. Opcjonalnie Commodore będzie dostarczany z 5- lub 6-stopniową przekładnią automatyczną albo 6-stopniową skrzynią manualną.
Kompletne informacje o nowym modelu włącznie z danymi technicznymi i cenami będą opublikowane w sierpniu.