Inchcape Motor to największy, niezależny koncern motoryzacyjny. Na świecie sprzedaje 1 samochód co 2 minuty. Działa w 25 krajach, reprezentując 18 marek samochodowych. W Polsce jest obecny jako partner BMW i MINI, prowadząc salony w Warszawie i Wrocławiu.

Dzięki temu, że Inchcape Motor prowadzi 200 salonów dealerskich na świecie, ma ogromne doświadczenie w dostarczaniu najlepszych, innowacyjnych rozwiązań oraz praktyk sprawdzonych w procesie obsługi.

Obecnie firma rozpoczęła inwestycję w Warszawie przy Al. Prymasa Tysiąclecia 64. W pierwszym półroczu powstanie największy i najnowocześniejszy salon BMW w Polsce. Będzie to jedyny salon spełniający w 100% restrykcyjne wymagania koncernu z Monachium.

Na działce o powierzchni blisko 8000 m2 powstanie dwupoziomowy salon, w którym klient będzie mógł dokonać wyboru zarówno między samochodami nowymi, jak i używanymi. W Inchcape Motor ekspozycja samochodów używanych będzie zorganizowana na tych samych prawach co dla pojazdów nowych. Salon samochodowy i motocyklowy zajmie prawie 3000 m2.

Również klient serwisowy nie będzie miał powodów do narzekań - Inchcape Motor oferować będzie 12 podnośników na hali serwisowej o powierzchni ponad 750 m2. Przewidziano 130 miejsc parkingowych.

Skala inwestycji odzwierciedla politykę biznesową spółki. Inchcape charakteryzuje się długofalowymi kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi. Dbałość o dobre relacje jest jedną z podstawowych wartości firmy Z niektórymi markami na światowych rynkach np. Toyotą, Mazdą czy Volkswagenem współpraca trwa już 20, 30 lub 40 lat.

Na tle konkurencji Inchcape Motor wyróżnia się stylem i jakością obsługi klienta. Na poziomie salonu i serwisu jest dealerem, który wywiera "Niezapomniane Wrażenie" - nie pozostawiając klienta ani na chwilę samemu sobie i troszcząc się o najdrobniejsze detale. Co szalenie ważne, ten niezwykle wysoki poziom obsługi dotyczy nie tylko etapu podejmowania decyzji zakupowej, testowania samochodu, czy samego zakupu, ale również - co podkreśla Marcin Słomkowski, Dyrektor Generalny Inchcape - obsługi klienta w serwisie.

Obecnie 97% klientów wystawia Inchcape Motor najwyższe oceny dotyczące, jakości obsługi w salonach i 86,9% w serwisach. Zgodnie z danymi dostarczonymi przez BMW Polska, Inchcape Motor może poszczycić się najlepszymi wynikami w zakresie jakości obsługi klienta. Serwis Inchcape Wrocław otrzymał nagrodę dla najlepszego serwisu pod względem poziomu obsługi klienta w 2008 w sieci BMW.