Na stronie www.volkswagen.de/tiguan można od teraz do momentu oficjalnej premiery Tiguana oglądać wspaniałe animacje, realne filmy z jazdy, ściągnąć wiele ciekawych materiałów czy absolwować wirtualną jazdę próbną. Na osiem miesięcy przed premierą Volkswagen startuje swoją internetową kampanię reklamową, tak więc fani z prawie 50 krajów świata mogą umilać sobie czekanie na nowy model.
Potencjalni klienci mogą na stronie prześledzić przygotowanie auta od fazy koncepcyjnej po realny samochód. Volkswagen będzie w przebiegu najbliższych miesięcy dopełniał informacje o tym, w jakiej fazie znajdują się przygotowania do premiery. Zarejestrowani internauci zyskają przywilej zobaczenia auta na trzy miesiące przed premierą podczas czerwcowego motorshow we Frankfurcie.
Obecnie mniejszego braciszka Tuarega możemy podziwiać w interaktywnej prezentacji trójwymiarowej, która pozwala oglądać auto ze wszystkich stron. Można też skorzystać z e-kartki, na której Tiguana możemy zaparkować np. przed swój dom. O wszystkich aktualizacjach strony Volkswagen informować będzie pocztą elektroniczną. Wszystkie usługi dostępne są również za pośrednictwem usługi wap w komórce. Aktualnie zarejestrowanych jest już 65 000 potencjalnych klientów.