"Nowe logo odzwierciedla te zmiany i symbolizuje troskę firmy TomTom o swoich klientów, jej praktyczne podejście oraz pasję w tworzeniu najlepszych, wysokiej jakości urządzeń i usług nawigacyjnych. Odnosi się ono również do ciągłej ekspansji na nowe rynki, takie jak zarządzanie flotą czy rozwiązania związane z ruchem ulicznym, przy jednoczesnym wzmacnianiu naszej pozycji jako najchętniej wybieranej przez klientów marki produktów nawigacyjnych". Nowe logo będzie stopniowo wprowadzane do wszystkich materiałów od początku marca.
Nowy wizerunek TomTom
Nowe logo jest rozwinięciem obecnego logo i składa się ze słowa "TomTom" napisanego dużymi czarnymi literami oraz słynnych czerwonych dłoni TomTom obejmujących przezroczystą kulę."TomTom stał się dobrze ugruntowaną międzynarodową firmą i wiodącą marką dostarczającą rozwiązania nawigacyjne w czasie zaledwie kilku lat", powiedział Alexander Ribbink, Chief Operating Officer w firmie TomTom.