wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania - we wrześniu zeszłego roku udział wydatków na reklamę osobówek w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 6,6 proc.Porównując aktualne dane z wynikami sprzed roku można zauważyć, że wydatki skurczyły się o 6,9 proc., natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 17 787 razy, co stanowi wzrost o 44,4 proc. W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały wyłącznie stacje radiowe o 52,1 proc., przy jednoczesnym wzroście liczby emisji do 9525 razy, oraz gazety, gdzie nastąpił wzrost o 13 proc., przy jednoczesnym spadku liczby emisji reklam samochodowych do 1617 razy.Źródło: Wirtualne Media, http://www.wirtualnemedia.pl
O 4 mln zł mniej na reklamę samochodów
Najwięcej kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadło gazetom (20,5 mln zł), zaraz obok uplasowały się stacje TV (20,1 mln zł) i radiowe (9,5 mln zł) oraz magazyny (9,2 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły we wrześniu 5,8 proc.