Do oficjalnego wejścia samochodu na rynek w lutym 2007, użytkownicy będą mogli odwiedzać stronę, zarządzaną przez dział Marketingu Fiata oraz Agencje Leo Burnett Arc., która przy pomocy przeprowadzonych wywiadów oraz zdjęć, szkiców oraz filmó "przeniesie" do sieci entuzjazm ludzi, którzy przez ostatnie 18 miesięcy pracowali nad realizacją nowego modelu Fiata. Strona będzie ciągle wzbogacana o nowe inicjatywy. Zamieszczane będą galerie zdjęć, rysunki oraz filmy video. Blog http://www.quellichebravo.it to źródło wcześniej nie publikowanych informacji, zachowujące wszystkie cechy blogu. To miejsce, w którym każdy swobodnie może wyrazić swą opinię. To zbiór myśli użytkowników, zapisanych w wiadomościach zawierających nie tylko tekst, lecz także fotografie oraz linki do innych stron. Dla zapewnienia maksymalnej przejrzystości wszystkie wiadomości zostaną opublikowane tworząc prawdziwą społeczność, która będzie dyskutować na temat nowego modelu.