Miesiąc po ogłoszeniu przez firmę Ford Motor Company realizacji planu agresywnej polityki produktowej w Europie, Ford Polska prezentuje bezkonkurencyjną ofertę produktową, obowiązującą w czwartym kwartale bieżącego roku.

- Miesiąc temu zaprosiliśmy do Amsterdamu naszych dilerów, pracowników oraz przedstawicieli mediów, by wzięli udział w specjalnym spotkaniu Go Further, podczas którego zaprezentowaliśmy gamę nowych samochodów osobowych, SUV, użytkowych oraz nowych technologii – powiedział Adam Kołodziejczyk, Prezes i Dyrektor Generalny Ford Polska Sp. z o.o. Tam też potwierdziliśmy, że w niedalekiej przyszłości na rynku europejskim, w tym w Polsce, pojawi się m.in. Ford Mustang, ikona amerykańskiej motoryzacji.

W Europie, w ramach strategii One Ford, realizowana jest ofensywa produktowa mająca na celu zapewnienie rentownego wzrostu Ford Motor Company oraz zaoferowanie nowych, globalnych modeli charakteryzujących się najwyższą jakością wykonania, niskim zużyciem paliwa, wysokim poziomem bezpieczeństwa, atrakcyjną stylistyką oraz wysoką wartością. Jednym z jej etapów jest frontalny atak ofertowy na głównych rynkach europejskich.

- Polska znalazła się wśród wybranych rynków do, planowanych jeszcze na ten rok, szeroko zakrojonych działań marketingowych - powiedział Adam Kołodziejczyk. Jeszcze nigdy nasza oferta nie była tak atrakcyjna – obniżyliśmy ceny najpopularniejszych na polskim rynku modeli osobowych oraz zapewniliśmy bardzo korzystne finansowanie ich zakupu. Dodatkowo każdy z tych pojazdów może być objęty atrakcyjnym 10-cio letnim programem ochrony gwarancyjnej w ramach programu Gwarancja12– dodał A. Kołodziejczyk.

Działania w Europie wzorowane są na skutecznie przeprowadzonej w ubiegłych latach transformacji wizerunku firmy Ford w Ameryce Północnej.

Poniżej szczegóły ogłoszonej dziś ofensywy produktowej Forda w Polsce.

Ford Polska prezentuje bezkonkurencyjną ofertę produktową Foto: Auto Świat
Ford Polska prezentuje bezkonkurencyjną ofertę produktową

Nowe, niższe ceny:

Ford Fiesta – wersja 3-drzwiowa z silnikiem benzynowym 1.25 l (60KM), Ambiente z pakietem Silver X (klimatyzacja + radio) w cenie 36.900 PLN (dotychczasowa cena 44.990 PLN)

Ford Focus – wersja 5-drzwiowa z silnikiem benzynowym 1.6 l (85KM), Ambiente Start z klimatyzacją i radiem w standardzie w cenie 52.800 PLN (dotychczasowa cena 61.100 PLN)

Ford C-MAX Compact – wersja Trend z silnikiem benzynowym 1.6 l (105KM) w cenie 59.900 PLN (dotychczasowa cena 72.200 PLN)

Ford C-MAX Grand – wersja Trend z silnikiem benzywnowym 1.6 l (105KM) w cenie 64.900 PLN (dotychczasowa cena 75.250 PLN)

Ford Mondeo – wersja 5-drzwiowa z silnikiem benzynowym 1.6 l (120KM) z pakietem Silver X (klimatyzacja + radio) w cenie 68.400 PLN (dotychczasowa cena 84.100 PLN)

Ford S-MAX – wersja Trend silnikiem benzynowym 2.0 l (145KM) w cenie 85.900 PLN (dotychczasowa cena 98.800 PLN)

Ford Galaxy – wersja Trend z silnikiem benzynowym 2.0 l (145KM) w cenie 89.900 PLN (dotychczasowa cena 107.500 PLN)

Nowe cenniki wszystkich wersji dostępnych w ramach Mistrzowskiej Oferty znajdują się na stronie internetowej

Wszystkie modele Forda dostępne są w wyjątkowo atrakcyjnej ofercie kredytowej FCE Bank Polska S.A. – w zależności od modelu i okresu kredytowania od 2,55% do 6,55%* (okres kredytowania od 12 do 60 miesięcy), wybrane modele są dostępne w nieoprocentowanym kredycie 50/50 na 12 miesięcy oraz z atrakcyjnym pakietem Ford Ubezpieczenia 3,2%; zaś Ford Focus jest dostępny z pakietem Ford Ubezpieczenia 2,99%. Przygotowano też specjalna ofertę Ford Leasing 107,99 %.

Unikalny na rynku polskim, aktywowany serwisem, program ochrony gwarancyjnej dla pojazdów do 10 lat i przebiegu 200.000 km

Program obejmuje najważniejsze, a zarazem najdroższe, podzespoły pojazdu m.in. silnik z wybranymi elementami osprzętu, układ przeniesienia napędu oraz skrzynię biegów

W ramach programu klient otrzymuje usługę Assistance 12, która w sytuacji awarii lub kolizji zapewni całodobową pomoc na drodze, przez 12 miesięcy od daty rozpoczęcia programu gwarancyjnego lub do następnego przeglądu

Koszt udziału w tym programie dla klienta wynosi jedynie 89 zł.

- Jesteśmy przekonani, że wszystkie te działania przyczynią się do naszego sukcesu na rynku polskim w nadchodzących miesiącach – zakończył Adam Kołodziejczyk.