Koncepcyjny Opel Flextreme GT/E ma współczynnik oporu powietrza wynoszący zaledwie 0,22, co ułatwia mu osiągnięcie maksymalnej prędkości przekraczającej według danych producenta 200 km/godz. Wyróżniające się cechy zewnętrzne najnowszego studyjnego Opla to: niskie szerokie podwozie, przednie i tylne reflektory w kształcie skrzydeł, charakterystyczna maska i grill, oraz opływowe słupki C, co razem tworzy muskularne, doskonale ukształtowane nadwozie.Koncepcyjny Flextreme GT/E pokazuje, w jakim kierunku rozwijać się będą produkty Opla, mówi Frank Weber, Wiceprezes ds. korporacyjnych i planowania produktu. Wyraźny, ekspresyjny i wyjątkowo ekonomiczny, wynika ze strategii produktowej, jaką stosować będziemy wobec wszystkich naszych przyszłych pojazdów, niezależnie od ich wielkości i segmentu rynku.Opel w modelu Flextreme GT/E zamontował, znany z Opla Ampera układ napędowy złożony z silników elektrycznych napędzających koła oraz małego silnika spalinowego napędzającego generator prądu. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu Opel Flextreme ma całkowity zasięg przekraczający 500 km, przy średnim zużyciu paliwa wynoszącym jedynie 1,6 l/100.Koncepcyjny Opel Flextreme GT/E to kolejny krok w stosowanej przez Opla strategii elektryfikacji samochodów, obejmujący szeroki wachlarz produktów wykorzystujących akumulatory, napęd o rozszerzonym zasięgu, napęd hybrydowy oraz ogniwa paliwowe.
źródło: Opel