Topowa wersja Insigni będzie oferowana ze zmodyfikowanym silnikiem 2.8 V6 z dwiema turbosprężarkami. Silnik produkuje zadowalające 325 KM, a moc przenoszona jest po raz pierwszy w Oplu z OPC na wszystkie cztery koła. Pierwszy w historii Opel OPC z napędem 4x4 posiada również elektronicznie kontrolowany dyferencjał (eLSD), który potrafi przenieść nawet do 40 procent momentu obrotowego na jedno z tylnych kół (w celu zwiększenia przyczepności). Jest to system zapożyczony z Saaba 9-3 Turbo X. Insignia potrafi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,8 s., a jej prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Dla porównania: Audi S4 z 333- konnym silnikiem 3.0 TFI V6 przyspiesza prawie o sekundę szybciej niż Opel. Wygląd Insigni OPC inspirowany jest koncepcyjnym modelem GTC coupe. Auto ma nowy przedni zderzak z ciekawymi wlotami powietrza po obu stronach. Z tyłu odnajdziemy delikatny spoiler oraz dwie matowe końcówki układu wydechowego. W wersji OPC w standardzie otrzymamy 19-calowe aluminiowe felgi, ale za dopłatą będzie można zaopatrzyć się w 20-calowe obręcze. We wnętrzu znajdują się fotele Recaro, zmieniona 3-ramienna skórzana kierownica, nowa gałka lewarka zmiany biegów oraz przestylizowana konsola centralna. Auto pojawi się na rynku latem tego roku.
Opel Insignia OPC: Pierwsze OPC z napędem 4x4
Nowy sportowy sedan w Wielkiej Brytanii będzie sprzedawany pod nazwą Vauxhall Insignia VXR i został zaprojektowany by konkurować z Audi S4. Insignia OPC ma być jednak tańsza od rywali.