Opel Insignia z karoserią typu sedan na oficjalnych fotografiach zaprezentował się już pod koniec kwietnia, teraz, na kilka tygodni przed premierą w Londynie, producent odkrywa również wersję liftback z opadającym tyłem, który ukrywa dużą pokrywę bagażnika ze zintegrowaną tylną szybą. Również ta wersja ma długość 4830 mm i rozstaw osi 2737 mm.
Oferta jednostek napędowych obejmować będzie sześć benzynowych i cztery wysokoprężne silniki. Podstawę tworzyć będzie benzynowa jednostka 1,6 l o mocy 85 kW (115 KM), która z doładowaniem osiągać będzie moc 132 kW (180 KM). Dalszą możliwością jest silnik 1,8 l (103 kW/140 KM), za nim w ofercie lokuje się silnik 2,0 Turbo w dwóch wersjach mocy – 147 kW (200 KM) i 162 kW (220 KM). Na szczycie oferty znajdziemy 6-cylindrówkę 2,8 l o mocy 191 kW (260 KM). Najsłabszym turbodieslem jest 2,0 CDTI o mocy 81 kW (110 KM), który dostępny będzie również w wersjach 96 kW (130 KM) i 118 kW (160 KM). Najmocniejszą jednostką wysokoprężną będzie nowy silnik 2,9 V6 CDTI o mocy 184 kW (250 KM).
Nowy model Opel Insignia dostępny będzie nie tylko z napędem na przednią oś, ale również z układem 4x4 z dwoma sprzęgłami Haldex (jednym międzyosiowym, a drugim pełniącym funkcję tylnego dyferencjału). W ofercie znajdziemy również aktywne zawieszenie, które zespoli pracę amortyzatorów, napędu na wszystkie koła, ESP i jednostki sterującej silnika. Na rynek Opel Inignia trafi na przełomie roku.