System zmiany położenia reflektorów ksenonowych na zakrętach z powodu skomplikowania i wysokich kosztów instalacji zarezerwowany jest dla droższych samochodów. Alternatywą są halogenowe reflektory oświetlające zakręt, opcjonalnie montowane jako światła przeciwmgielne lub dodatkowy reflektor zintegrowany w przednich lampach. To drugie rozwiązanie zastosował teraz Peugeot w modelu 207.

System zmiany położenia reflektorów na zakrętach już wiele lat temu propagował Citroen, jednak dopiero w ostatnich latach ten system powrócił w dużo bardziej skomplikowanej wersji. Z początku montowany był tylko w połączeniu z lampami ksenonowymi, jednak zaczynają powstawać także tańsze alternatywy ze światłem halogenowym. Dzięki eliminacji elementów ruchomych udało się obniżyć cenę, podwyższyć jakość i żywotność całego układu, przy czym spełnia on taką samą funkcję. W chwili obecnej dostępne są systemy selekcyjnego włączania świateł przeciwmgielnych w zależności od skrętu kierownicy, włączenia kierunkowskazu i prędkości jazdy. Takie systemy oferuje np. Mercedes-Benz klasy A, Skoda Roomster czy Opel Meriva.

Peugeot dla modelu 207 wybrał inne rozwiązanie. Pod kątem 30° do zakrętu pod kloszami przednimi zamontowano na stałe dodatkowe żarówki H7. Światłami steruje elektroniczna jednostka, która włącza żarówki w zależności od skrętu kierownicy, prędkości jazdy i włączonego kierunkowskazu. System działa zarówno przy włączonych światłach mijania, jak i przy światłach długich. Przy szybkości 20 km/h dodatkowy reflektor włącza się przy skręcie kierownicą o 35°, od szybkości 50 km/h wystarcza kąt 25°. Kiedy kierowca włącza kierunkowskaz, wystarczy do włączenia dodatkowego reflektora jedynie 20-stopniowy skręt kierownicą bez względu na prędkość jazdy.