Oto najnowszy francuski styl! Czyli, Peugeot 508, który zastąpi dwa modele 407 oraz o luksusowego Peugeota 607.
W tym przypadku nie musimy doszukiwać się zmian, bowiem widać je już po pierwszym spojrzeniu. Przednia część nadwozia została zdominowana przez zachodzące na błotniki reflektory, olbrzymią atrapę chłodnicy oraz wyraziste przetłoczenia maski oraz błotników.
Peugeot 508 ma 479 cm długości – czyli jest o 10 cm dłuższy niż 407-ka i o 10 cm krótszy od wycofanej już z produkcji flagowej limuzyny Peugeota, czyli modelu 607. Natomiast rodzinna wersja kombi ma 481cm długości.
Wiemy już, że wszystkie oferowane w Peugeocie 508 silniki diesla zostaną wyposażone w układ e-HDI –, czyli coraz popularniejszy system start&stop. Jeśli jednak komuś to nie wystarczy to następnym krokiem jaki zaoferuje Peugeot będzie Peugeot 508 Hybrid4 o mocy 200 KM, w którym zespół napędowy będzie zbudowany z turbodiesla napędzającego koła przedniej osi oraz silnika elektrycznego wprawiającego w ruch koła osi tylnej.
Po raz pierwszy publiczność zobaczy Peugeota 508 podczas salonu samochodowego w Paryżu, a jego sprzedaż rozpocznie się już na początku 2011 roku.
Wiemy już, że na rynku zadebiutują jednocześnie wersje sedan oraz kombi, niestety nie są znane plany co do wdrożenia do produkcji wersji coupe, jednak możemy przypuszczać, że 4-miejscowa wersja ze składanym sztywnym byłaby idealnym konkurentem m.in. dla Volvo C70.