- Silnik-generator elektryczny o mocy 60 kW, zainstalowany zamiast rozrusznika, w którym napęd przenoszony jest za pomocą skrzyni biegów z przekładniami szeregowymi.Akumulatory, które pozwalają na gromadzenie energii za pomocą 600 ogniw litowo-jonowych pogrupowanych w 10 pakietach,z których 6 znajduje się w miejscu akumulatora, a pozostałe 4 pod lewą pokrywą silnika.Układy energoelektroniczne pozwalają kontrolować przepływ energii pomiędzy akumulatorem i silnikiem-generatorem. Moduł znajduje się w tylnej części przedniego lewego błotnika.
- tylko w trybie elektrycznym (na przykład kiedy jedzie przy standach)tylko w trybie termicznymużywając obu trybów.
- jako nadwyżkę mocy dzięki dodatkowemu busterowi 60 kW (80 KM) w czasie ok. 20 sekund na każde okrążenie lub automatycznie podczas ponownego przyspieszania lub na żądanie kierowcy (« push to pass »).redukując zużycie paliwa, z zachowaniem takiej samej wydajności dzięki odzyskanej energii mechanicznej hybrydowej, szacowanej na 3do 5 proc.
Michel Barge, dyrektor Peugeot Sport powiedział : "Prezentacja napędu hybrydowego bolidu 908 HDi FAP stanowi cel naszego programu niezawodności, jest z pewnością wyzwaniem sportowym, ale jest również wyzwaniem dla nas jako konstruktora samochodów prowadzącego badania i rozwijającego markę Peugeot poprzez wyścigi. Tak więc, po przedstawieniu zastosowania naszej techniki HDi FAP na wyścigach, użycie napędów hybrydowych będzie dla firmy Peugeot okazją do zdobycia wspaniałych doświadczeń, które pozwolą na produkcję pojazdów seryjnych. Oczywiście, wykorzystanie tej technologii w wyścigach w 2009 roku, będzie zależało od regulaminu określonego przez Automobile Club de l’Ouest."źródło: Peugeot