Francuska firma kilka lat temu wyszła naprzeciw młodym, zaczynającym designerom. Spółka ogłosiła wtedy pierwsze eliminacje konkursu na nowy samochód koncepcyjny spod znaku lwa. Zwycięski projekt dopracowali technicy firmy Peugeot i zbudowali na jego podstawie prototyp, który przedstawiono na salonie samochodowym. Zaczynającemu projektantowi zapewniło to niemały rozgłos.
Jeśli designer nie znajdzie pracy w koncernie PSA i tak nie zostanie niezauważony i może zainteresować innych graczy w tej branży. W tegorocznych czwartych eliminacjach wybrano dziesięciu finalistów, którzy najlepiej poradzili sobie z zadaniem P. L. E. A. S. E. innovate!
Peugot zwrócił się do zaczynających projektantów, żeby stworzyli samochód z atrybutami P. L. E. A. S. E.: Pleasurable, Lively, Efficient, Accesible, Simple i Ecological. W tym roku zwycięzca otrzyma dodatkowo czek na 6000 euro, a ponieważ przy organizacji konkursu Peugeot współpracuje z firmą Microsoft, producentem konsoli do gry Xbox, zwycięski projekt pojawi się w grze komputerowej. Model powstały na podstawie zwycięskiego projektu zaprezentowany zostanie podczas targów w Frankfurcie. Zwycięzcę poznamy jeszcze w tym miesiącu.