Auto Świat Wiadomości Aktualności Peugeot dla ludzi biznesu w 16 miastach

Peugeot dla ludzi biznesu w 16 miastach

Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan

Rynek samochodów flotowych jest dla każdej marki sprawą priorytetową, a jego znaczenie z roku na rok jest coraz większe. Klienci flotowi stanowią obecnie ponad 50 proc. wszystkich nabywców samochodów. Podążając za tym trendem Peugeot dostosował swoją organizację handlową, tworząc pod koniec zeszłego roku, zarówno w centrali, jak i w filiach w Europie, dyrekcje sprzedaży B2B, by sprostać specyficznym potrzebom klientów korporacyjnych

Peugeot dla ludzi biznesu w 16 miastach
Auto Świat
Peugeot dla ludzi biznesu w 16 miastach

W pierwszym półroczu 2010 roku Peugeot zwiększył swój udział w rynku samochodów firmowych na świecie o prawie 1 proc.. W Polsce sprzedaż samochodów osobowych do firm w tym okresie wzrosła o ponad 30 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku, a w sprzedaży samochodów dostawczych udział Peugeot w rynku osiągnął wynik bliski 10 proc..

W ramach nowej strategii sprzedaży do firm został przygotowany Peugeot Professional Tour 2010 - cykl 18 spotkań, które odbędą się w terminie od 15 września do 17 listopada 2010. Propozycja ta skierowana jest do klientów flotowych - zarówno małych, jak i średnich przedsiębiorstw. Spotkania odbędą się na terenie parkingów hal Makro w 16 największych miastach Polski. Będą to kolejno: Warszawa, Lublin, Rzeszów, Kielce, Kraków, Bielsko-Biała, Katowice, Częstochowa, Łódź, Wrocław, Zielona Góra, Bydgoszcz, Koszalin, Gdańsk, Olsztyn oraz Sosnowiec.

W specjalnie stworzonych w tym celu „miasteczkach” zaprezentowana zostanie cała gama samochodów osobowych i użytkowych Peugeot wraz ze specjalistycznymi zabudowami i adaptacjami.

- Cieszymy się, że możemy poprzez naszą akcję, Peugeot Professional Tour, być bliżej naszych klientów. Pragnę przypomnieć, że Peugeot Polska przez wiele lat organizowała w wielkich miastach Polski Spotkania Profesjonalistów, prezentacje o podobnym charakterze, które cieszyły się wielkim powodzeniem. Mamy wiec nadzieję, że spełnimy i tym razem oczekiwania naszych klientów flotowych – powiedział Piotr Borowiecki, Dyrektor B2B Peugeot Polska.

Na miejscu do dyspozycji klientów będą handlowcy flotowi Peugeot, przedstawiciele Banku PSA Finance, instruktorzy z Akademii Bezpiecznej Jazdy Tomasza Kuchara oraz adaptatorzy zabudowujący samochody Peugeot. Oprócz profesjonalnych porad, dla klientów przygotowano wiele atrakcji, w tym specjalną ofertę leasingu, kupony uprawniające do zakupu zabudowy ze zniżką, kupony na zakup opon zimowych ze zniżką oraz wiele innych niespodzianek i nagród.

Dodatkową atrakcją będzie też prezentacja nowego modelu Peugeot RCZ – wyjątkowego sportowego coupé, który trafił właśnie do sprzedaży na polskim rynku.

Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan
Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków