Zaskakującą nowością na stoisku Peugeot w Genewie będzie studium 207 SW Outdoor, czyli wersja kombi popularnej dwieściesiódemki wzbogacona o elementy stylistyczne upodabniające samochód do terenówki. Podczas gdy przednia wersja nie doczekała się żadnych zmian, tylną część przebudowano, uzyskując wygląd zbliżony do modelu Peugeot 407 SW. Duże tylne lampy podkreślają wzajemne podobieństwo. Praktyczna wydaje się możliwość odchylania tylnej szyby. Peugeot otrzymał jasnoniebieski lakier. „Terenowy” charakter podkreślają dodatkowe panele na przednim i tylnym zderzaku oraz większy prześwit. Samochód otrzymał duży panoramiczny dach oraz pomarańczowe relingi dachowe.
Jasnoniebieski odcień dominuje także we wnętrzu, który dzięki przeszklonemu dachu jest bardzo rozjaśniony. Na tylnej części oparć znajdują się kieszenie do odkładania różnych przedmiotów (latarki, butelki, mapy, kompas itp.). Funkcjonalność wnętrza podkreśla system składania tylnej kanapy, którą jednym ruchem można złożyć i stworzyć dużą przestrzeń ładunkową z równą podłogą.
Peugeot 207 SW Outdoor otrzymał wysokoprężną jednostkę 1,6 HDI z filtrem cząstek stałych. Silnik osiąga 80 kW (110 KM) przy 4000 obr./min oraz 240 Nm przy 1750 obr./min. Silnik cechuje się niskimi emisjami CO2. Wymiary wersji 207 SW Outdoor wynoszą 4156 mm długości, 1748 mm szerokości i 1555 mm wysokości. Rozstaw osi pozostał w stosunku do hatchbacku bez zmian.