Grupa PGD przekroczyłasymboliczną granicę dziesięciu tysięcy sprzedanych nowych aut jako pierwszy polski dealer. Największą dynamikę sprzedaży zanotowały Centrum Motoryzacyjne Bielsko i Centrum Motoryzacyjne Toruńska w Warszawie, w których wzrost sięgnął 29%.

W podziale na salony, największymi wzrostami mogą się pochwalić Mitsubishi Japan Motors w Bielsku-Białej (o 61%), Nissan Japan Motors w Chorzowie (o 57%) i Ford Partner w Krakowie (o 42%).

Poza rekordem sprzedaży i dużą dynamiką wzrostu, zarząd Grupy ma jeszcze inne powody do radości.

- Cieszy, że prawie 23% wzrostu osiągnęliśmy nie tylko dzięki uruchomieniu nowych salonów, ale przede wszystkim dzięki efektywności sprzedaży w wielomarkowych centrach i we wszystkich markach – komentuje Adam Pietkiewicz, Prezes Grupy PGD. Dbaliśmy przede wszystkim o zapewnienie jak najlepszej oferty dla klientów w kraju, a sprzedaż zagraniczna stanowiła zaledwie 5,1% w 2009 roku. Dzięki takiej polityce handlowej, według szacunkowych danych, Grupa PGD osiągnęła 3,18 % udziału w sprzedaży na polski rynek i znacząco poszerzyła park samochodów do obsługi posprzedażnej w kolejnych latach.

Grupa PGD to powiązane kapitałowo i organizacyjnie firmy z branży motoryzacyjnej – pierwsza i największa polska grupa dealerska.Obecnie należy do niej trzynaście salonów samochodowych w sześciu miastach Polski – Bielsku-Białej, Chorzowie, Katowicach, Krakowie, Tychach i Warszawie – posiadających łącznie 23 autoryzacje dealerskie ośmiu marek – Fiat, Ford, Hyundai, Infiniti, Mitsubishi, Nissan, Seat i Suzuki.