W sumie pracować będzie tam do 1100 osób na 70 tys. m2 powierzchni, na trzech piętrach z ośrodkami badawczo-rozwojowymi (grupy innowacji projektów), tworzenia stylu (studia kreatywności), produkcji prototypów (frezarki, lakiernie i montażownie) oraz wieloma tarasami do ekspozycji pojazdów w naturalnym świetle, w tym z salą prezentacyjną o powierzchni 900 m2 i audytorium. W ADN znajduje się także centrum rzeczywistości wirtualnej o powierzchni 500 m2 wyposażone w supernowoczesne, cyfrowe urządzenia symulacyjne (Cave TM, Holobench i ekrany w skali 1:1).Powstanie centrum ma obniżyć koszty grupy PSA związane z fazą projektową, ułatwić wzajemną współpracę i wykorzystanie technologii przy jednoczesnym zachowaniu odrębności stylistycznej Peugeota i Citroena.
Pod jednym dachem
Budowa pochłonęła 130 mln euro i zajęła 27 miesięcy. Nowe centrum stylu zostało nazwane Automotive Design Network (ADN to francuski akronim skrótu DNA) i będzie skupiać pracę inżynierów samochodowych i stylistów obydwu marek koncernu.