Najnowsza propozycja CitroĎna w klasie aut małych zgodnie z filozofią nazewnictwa firmy będzie się nazywała C2. Samochód konstrukcyjnie opiera się na większym 5--drzwiowym C3 (z niego pochodzi zmodyfikowana płyta podłogowa i zawieszenie). Również jednostki napędowe przejęto z większego brata - klienci będą mieli do wyboru silniki benzynowe o pojemności 1,1 l (60 KM); 1,4 l (75 KM) i 1,6 l (110 KM) oraz diesla 1,4 l (70 KM). Samochód ma wymiary 3,66/1,66/1,46 metra. Zamiast tylnej kanapy CitroĎn zastosował w C2 dwa niezależne siedzenia, które można przesuwać, zmieniać kąt pochylenia oparcia lub, jeśli chcemy przewieść coś większego, po prostu złożyć. Oprócz C2 we Frankfurcie CitroĎn pokaże także concept car Air Lounge.
Pod znakiem kompaktów
CitroĎn C2Ten samochód jest potrzebny CitroĎnowi jak woda rybie. Produkowane od 1995 roku Saxo zdążyło się już mocno zestarzeć, a każdy producent aut popularnych zdaje sobie sprawę, że duże pieniądze robi się na małych samochodach sprzedawanych w setkach tysięcy egzemplarzy (najlepszy przykład to olbrzymi sukces Peugeota 206).