Podkręcenie turbosprężarki za pomocą nowej elektroniki pozwoliło na zwiększenie mocy do 200, a momentu aż do 410 Nm. Poprzez zwiększenie ciśnienia doładowania otrzymano w szerokim zakresie obrotów (od 1750 do 2700 obr./min)stałymoment obrotowy. Dzięki temu przyspieszenie auta poprawiło się z 8,8 s do 7,9 s, czyniąc z tego niemałego diesla prawdziwą torpedę i postrach wszystkich benzyniaków V6. Opcyjnie Audi może zostać wyposażone w sportowe sprężyny zawieszenia, pięcioszprychowe koła 19-calowe, z oponami nawet 245-35/19. Oczywiście, modyfikacjom może również zostać poddane nadwozie. W ofercie są przedni i tylny spoiler oraz nowy grill chłodnicy. www.oettinger.de
Podkręcanie TDI
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google.