Najnowszy numer, tego wyjątkowego magazynu miłośników samochodów niemieckiej marki, jest już dziesiątym w historii. Także i tym razem VW Trends przynosi wiele ciekawostek ze świata marki Volkswagen.

Przeczytamy zatem o nowościach z Frankfurtu, a więc 62. Internationale Auto-Austellung, podczas której marka Volkswagen należała do najbardziej eksponowanych.

Garbus Hot Rod, w którym opolski właściciel praktycznie nie pozostawił zbyt wiele seryjnych elementów. W wyniku licznych modyfikacji pojazd stał się o 14 cm szerszy, o 30 cm dłuższy i o 15 cm niższy od wersji seryjnej. Jednostka napędowa w wyniku radykalnych modyfikacji osiągnęła pojemność skokową 1915 cm3, ale nie doczytaliśmy się w tekście ile ma obecnie mocy.

Zapewne jedynym egzemplarzem na świecie jest także pojazd z Białegostoku, który powstał na bazie KdF-a, a przypomina klasycznego Karmanna. To dzieło Jacka Kowalewicza, które na każdym kroku wzbudza zainteresowanie innych użytkowników dróg.

Kolejnym interesującym w tym numerze VW Trends tekstem jest porównanie dwóch egzemplarzy VW Passat z jednostkami FSI i TDI.

W najnowszym numerze VW Trends:- jedyny polski VW - SAM- mistrzowski HotRod- historia New Betele – następcy Garbusa- nowości z Frankfurtu- hamulce – na co zwracać uwagę, jak wybierać?- niesamowite Corrado- Witamina T, czyli Doka T3- Stormowóz – Golf GT special- obszerne relacje ze zlotów, Garbojama, VW Blasen, VW Zone, VW Mania, VAGRadom

Można też przeczytać o tuningowych wersjach VW Corrido i Transporterze T3 w wersji pick-up.

Dziennikarze magazynu VW Trends byli także obecni na najważniejszych zlotach i towarzyszyli spotkaniom coraz liczniejszej rzeszy miłośników niemieckiej marki w Polsce.

Zapewne najnowszy numer magazynu VW Trends okaże się interesującą lekturą nie tylko dla właścicieli samochodów tej marki.